Հայաստանը հակասությունների երկիր է, իսկ մեր արդի հասարակությունը ծայրահեղ աբսուրդային հակասություններով է հագեցած։ Հայկական շոուբիզնեսն էլ այս հակասությունների ու աբսուրդի հայելին է, որում կուտակվել և անգամներով բազմապատկվել են մեր հասարակությանը բնորոշ ամենաճղճիմ ու ամենաստոր մարդկային բնագծերը։
Այսօր շուբիզնեսում իրենց գոյությունն են քարշ տալիս աստղեր, ովքեր արդեն իրենց մեջ են մարմնավորում շոուբիզնեսի ամենակեղտոտ կողմերը։ Կխոսեմ դրանցից մեկի՝ մի մարդու մասին, ով ամեն վայրկյան ապացուցում է, որ հայոց երկինքը չափազանց շռայլ գտնվեց նրա հանդեպ՝ տեղ տալով իր տակ: Մեր այսօրվա հերոսը երգիչ Մհեր Մեսրոպյանն է, ավելի հայտնի որպես՝ Մգեռ Առմենիա:
Այս տղայի մուտքը հայրենական շոուբիզնես բավական հաջող էր: Չնայած իր մեղմ ասած ոչ ստանդարտ իմիջին՝ նա կարողացավ ռուսաստանյան ռեստորանային երգչի կարգավիճակից հաշված ամիսների ընթացքում վերածվել պահանջված աստղի և իր մասնակցությունը բերեց հանրային բոլոր հնարավոր ու անհնար միջոցառումներին ու քեֆերին: Ավելին, ստանալով Յուրմալայի հանդիսատեսի համակրանքի մրցանակը, նա փաստացի դարձավ առաջին միջազգային մշակութային լուրջ հաջողություններից մեկի պատասխանատուն: Հայրենիքում ունեցած հաջողությունների համար Մհերն անշուշտ մեծապես պարտական էր արտերկրից հայրենի հող վերադարձած հայրենասեր տղայի իրիմիջին, որն էլ ավելի ամրապնդվեց «Հայաստան» երգով: Թվում էր այս տղայի կարիերան ստացվեց և ոչինչ այլևս նրան չի խանգարի ճաշակել հաջողության այն պտուղների, որն ինքն իր ձեռքով ստեղծեց: Բայց…
Սպառնալիքը եկավ հենց իր միջից, երբ պարզ դարձավ, որ նա բնավ էլ չի կրում այն արժեքները, որոնց մասին երգում է և իրական Մհերն էականորեն տարբերվում է Մգեռ Առմենիայի կերպարից:
Հանդիսատեսին շատ արագ պարզ դարձավ, որ հայրենասեր բառի հետևում կանգնած է մեկը, ով Հայաստան է եկել բացառապես գումար աշխատելու նպատակով՝ մտքում գիտակցելով, որ չնայած ձայնային լավ տվյալներին ռուսական շուբիզնեսային օվկիանոսում ինքը չափազանց մանր ձուկ է:
Մհեր կոչվող Մեդալի հակառակ կողմում աղանդավոր Մհերն էր. մարդ ով երեսուն արծաթով դավաճանեց սեփական կրոնն ու Առաքելական եկեղեցին փոխարինեց «Կյանքի խոսք» աղանդով: Փորձելով արդարացնել իրեն Մհերը շոուներից մեկի ժամանակ հայտարարեց, որ աղանդավոր է որովհետև Կյաքի խոսքն իրեն օգնում է՝ կամերա է տվել իր հոլովակը նկարելու համար, իսկ Առաքելական եկեղեցին դա չի արել: Հարկ եմ համարում մեջբերել Հայր Կոմիտասի խոսքերը. «Պարսիկներն էլ մեր վզին զրադաշտությունն էին փորձում փաթաթել, տարատեսակ նվերրներով ու ոսկիներով հայ իշխաններին ու արքաներին էին փորձում կաշառել, բայց չստացվեց»: Ու չստացվեց այն Սամվելների պատճառով, ովքեր սեփական հորն ու մոր սխալի գինը մահը համարեցին: Իսկ ինչո՞վ են մհերանմանները տարբերվում նույն ծախվողներից: Ոչնչո՛վ, պարոնայք…
Սակայն Մհերի նյութապաշտությունն այսքանով չավարտվեց: Մհերյան էպոպեյայի հաջորդ կանգառըՄհերն էր որպես արվամոլ: Ու բնավ էլ պատահական չէր, որ կամերայի համար հավատք փոխողը մի քանի հազար դոլլարի համար սեռական կողմնորոշումը փոխեց: Ընկերների պնդմամբ իսկզբանե կանացի ժեստիկուլյացիայով աչքի ընկնող Մհերն արմվամոլ դարձավ, որովհետև դա իրեն մեծ հեռանկարներ էր խոստանում: «Մհերը հիմա պարզապես հաջող սիրեկան ունի, դրանով է պայմանավորված նրա՝ առաջին կարգի աստղ լինելը: Բոլորիցս շատ եթերով է երևում, բոլորիցս շատ համերգներ է ունենում»,-ասաց մեկը, ում անունը հարգելի պատճառներով չեմ հրապարակի:
Ավաղ, Հայաստանում այսօր լեշակեր արարածների խրախճանքի ժամանակն է, երբ բոլոր բարիքները նման մարդիկ են վայելում, իսկ արժանավորները դիտվում են որպես օտար մարմին ու չեն հաջողում կյանքում: Սոդոմականությունը կենսունակ ֆորմացիա չէ պարոնայք, զգուշացե՛ք անցյալից, այն կրկնվելու հատկություն ունի:
blognews.am